Uloženka

uloženka

 

V lednu 2017 jsme se stali jedním z partnerů Uloženky, jsme jediným výdejním místem v Klatovech. U Uloženky si můžete vyzvednou objednávku z více než 6 000 obchodů. Přehled spolupracujících obchodů naleznete zde.

 

FAQ

Jak si mohu poslat zásilku do Uloženky?

Postup je opravdu snadný. Objednejte si zboží v některém z obchodů nabízejících osobní odběr na pobočkách Uloženka (více jak 6000 eshopů). Jako způsob dodání nezapomeňte vybrat osobní odběr a označte Vámi zvolenou pobočku.

Výběr eshopů umožňující osobní odběry vybraného zboží za nejlepší ceny můžete provést také z portálu Heureka a Aukro. Při výběru dodavatele zvolíte ty, které nabízí služby HeurekaPoint či Aukropoint ( označení výdejních míst poboček Uloženka, které využívají eshopy partnerských portálů Heureka a Aukro)

Jakmile nám e-shop předá Vaši zásilku, pošleme vám mailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky. Snadno tak zjistíte, kde právě je.

Je už moje zásilka připravená k vyzvednutí?

Zásilku si můžete na pobočce Uloženky vyzvednout ihned, jakmile Vám zašleme e-mail nebo SMS s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo po jehož sdělení obsluze Vám bude zásilka vydána.

Součástí mailové zprávy je odkaz na kartu výdejní pobočky = podrobné informace o výdejním místě, adresa, mapka, otevírací doba, platební údaje a pokyny, jak se k nám nejlépe dostanete.

O aktuálním pohybu Vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky, zadáním tzv. ID čísla. ID Vám zasíláme ihned, jakmile zásilku obdržíme od Vašeho prodejce k přepravě

Zásilky na partnerských pobočkách (DPD Pickup), České poště nebo výdejních automatech (Poštomat a Balíkomat InTime) si můžete vyzvednout jakmile obdržíte od jednotlivých přepravců obdobnou výzvu k vyzvednutí (SMS nebo Email).

Co potřebuji pro vyzvednutí zásilky?

Jako základní údaj na výdejním místě Uloženka uvádíte heslo, které obdržíte zprávou (e-mailem a SMS) zároveň s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.

Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát heslo.

Mohu si na Uložence dané zboží zakoupit, případně objednat?

Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Pro naše partnery zabezpečujeme nejlevnější a nejrychlejší služby spojené s dopravou a osobním výdejem zásilek. ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NEPRODÁVÁME ANI NEMÁME SKLADEM. Všechny nevyzvednuté zásilky ihned předáváme zpět odesilatelům zásilek.

Výběr našich partnerů, u kterých můžete zakoupit statisíce produktů naleznete v části zapojené eshopy.

Pokud zde nenajdete svůj oblíbený obchod, kontaktujte nás a my se pokusíme za Vás prodejce oslovit tímto požadavkem. Naše služby jsou otevřeny pro všechny firmy i jednotlivce.

Mohu platit v Uložence kartou?

Na naší pobočce je platba prozatím možná pouze v hotovosti, platba kartou by měla být k dispozici v letošním roce.

Je možné, aby mi zásilku vyzvedl někdo jiný?

Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná heslo pro vyzvednutí zásilky a:

  • zaplatí doběrečné (v případě platby na dobírku).
  • U zásilek, které vyžadují pro vydání min. věkovou hranici 18 let, se příjemce na požádání prokáže osobním dokladem, potvrzujícím tuto podmínku.

Jak dlouho bude zásilka připravena k vyzvednutí?

Standardní doba uložení zásilky na Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS). Pokud si nemůžete zásilku v uvedeném období vyzvednout nebo zajistit zástupce pro vyzvednutí, můžete si samostatně nastavit prodloužení termínu uložení. Na webu Uloženka, v části Sledování zásilky, se po zadání ID čísla zásilky dostanete do karty zásilky a zde potvrdíte tlačítkem – prodloužit termín vyzvednutí. Takto se termín pro vyzvednutí prodlouží o další 3 kalendářní dny.

Pokud ani tato doba nebude pro vyzvednutí zásilky dostačující, požádejte o prodloužení Vašeho prodejce – eshop, který zásilku odeslal. Ten Vám může uložení prodloužit o 7 dnů (tzn. celkem na 14 dnů).

Požadavek na prodloužení je nutné uplatnit nejpozději v poslední den uložení zásilky, a to do konce pracovní doby.

Za jak dlouho od objednání bude zásilka připravena k výdeji?

Na pobočkách Uloženka v ČR a SK už do druhého pracovního dne ode dne předání zásilky Vaším prodejcem nebo dodavatelem do Uloženky.

Pokud obdržíme zásilku na pobočce shodné s výdejem zásilky, ta je připravena ihned k osobnímu odběru. U zásilek převzatých (v dopoledních hodinách) a vydávaných v pražských pobočkách Uloženky, jsou tyto ještě odpoledne připraveny k výdeji. Pohyb zásilky můžete sledovat na základě obdržení ID čísla zásilky (mail nebo SMS) na stránce Sledování zásilky.

Mohu si zásilku prohlédnout nebo vyzkoušet před zaplacením?

Ano, prohlídka zásilky na pobočce Uloženka je možná, pokud Vám to prodejce zboží v přepravních podmínkách umožní. V jiném případě musíme dodržet požadavky odesilatele.

Mohu pro vrácení zboží využít Uloženku?

Tuto službu prozatím naše pobočka neumožňuje, služba bude k dispozici v budoucnu.

Mohu prostřednictvím Uloženky odeslat někomu zásilku?

Tuto službu prozatím naše pobočka neumožňuje, služba bude k dispozici v budoucnu.

Na koho se obrátit v případě problému s doručením zásilky?

Pokud byla Vaše zásilka už předána odesilatelem do Uloženky (obdrželi jste informaci zprávou na mail nebo SMS s ID číslem zásilky), můžete sledovat pohyb zásilky na webu Uloženka v části Sledování zásilky. Pokud údaj v kartě zásilky nebude dle Vás aktuální, kontaktujte nás na infolince +420 777 208 204 (SK: +421 220 909 866) Po – Pá: 08:00 – 20:00 hod. nebo mail info@ulozenka.cz.

V jiném případě kontaktujte svého prodejce, zda předané kontaktní údaje v objednávce (mail a telefon) byly zadány bez chyby a zda Vaše zboží již bylo předáno k přepravě.

Jak postupovat, pokud je zásilka poškozena?

Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a uvědomte o tomto ihned obsluhu pobočky. Obsluha s Vámi na místě sepíše protokol ( Zápis o škodě ) a neprodleně zahájí s Vaším prodejcem jednání o nápravě a dodání nového zboží.

O průběhu uplatnění reklamace budete dále informováni Vaším prodejcem. Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že nebyl poškozen obal, ale zboží je poškozeno, nefunkční nebo neodpovídá objednávce, co nejdříve se obraťte na svého prodejce. V kladném případě můžete reklamované zboží zaslat formou zpětného podání (pozn. pokud prodejce tuto možnost povoluje) zpět prodejci, prostřednictvím služby Uloženka.

Mohu na Uložence objednávku zboží zrušit?

Objednávku je možné zrušit pouze u internetového obchodu, kde jste si zboží objednali.

Co dělat, když e-shop nenabízí možnost doručení do Uloženky?

To nás samozřejmě mrzí. Pokud Váš oblíbený obchod zatím neumožňuje zasílat zboží přes Uloženku, kontaktujte nás a my se pokusíme za Vás prodejce oslovit s tímto požadavkem. Naše služby jsou otevřeny pro všechny firmy i jednotlivce. Někdy však obchody nejsou schopné své zásilky na naše pobočky z různých důvodů doručovat.

Mohu požádat o přeložení zásilky k vyzvednutí na jinou pobočku?

Ano, v případě poboček Uloženka lze také kdykoliv zažádat o přeložení zásilky z jedné výdejní pobočky na druhou, a to bezplatně (písemná mailová zpráva na mail oprava@ulozenka.cz, kde uvedete ID zásilky, kontaktní údaje příjemce a cílovou pobočku pro vyzvednutí zásilky). Na partnerských výdejních místech DPD Pickup apod., prozatím tato možnost není k dispozici.